Dit vinden zij van Wiertz Company
8
19429
Manon Langhoor
Tja, als je bekijkt dat ik voor een minimum salaris werk is het wel zuur in deze crisis tijden. Uiteraard snap ik dat jullie ook jullie kosten hebben maar de verhoudingen zijn erg scheef. Werkgever / uitzendbureau mag voor een nieuwe employeer wat aantrekkelijker worden gemaakt ✌️ Bij het digitaal versturen van contract zou het handig zijn de link naar “wettelijk artikel” toe te voegen. Ik heb deze zelf moeten opzoeken maar is niet erg professioneel van jullie. Voor de rest is het telefonisch contact fijn te noemen ?
Naomi Sintzen
Ben heel tevreden. Vragen worden snel beantwoord! Goede communicatie
Alpár Bodi
First of all I would like to give a big thanks for Wiertz for connecting me with DHL, where I feel appreciated and calm. I know I have the skills and abilities to get a higher position within the DHL, Beringe and Im looking forward to have that. When Ill have that Ill be satisfied with salary also. Than I would give a big 10 instead of this big 9 ? Thankfully, Alpár Bodi
Anastasios Ioannidis
I have no problem until now.Samsung was a good choice.I like the workplace and colleagues.I learn everything about the work . Im satisfied for the beginning.
Anoniem
Ja wil toch ff laten weten dat ik geen drie weken maar al ruim 2 jaar werkzaam ben bij sibelco! Het werk bevalt nog steeds goed en ik heb een goede verstandhouding mer de collegas.
Geverifieerd door Feedback Company